تیم دوچرخه سواری کندوان

ساخت وبلاگ

سید حسین هاشمی

وی متولد سال 1341 ساکن چالوس حدود سی وپنج سال است که به ورزش پرداخته که اول از رشته بدنسازی شروع و بعد رشته دو و میدانی پرداخته و پنج سال اخیر به رشته دوچرخه سواری روی اورده هدف اصلی او ریشه کن کردن اعتیاد ازسطح جامعه بوده و ارزو دارد روزی فرا رسد که مردم از اتومبیل استفاده کمتری نموده و به دوچرخه وسیله ای  کم خرج پرداخته که نتنها باعث پاکی هوا میشود بلکه به سلامتی فردی کمک میکند. پس بیایید دوچرخه ها را از منزل خارج نموده و حد اقل روزی یک ساعت به جای ماشین از دوچرخه به عنوان جابجایی در سطح شهر استفاده نمایید. 

09112930251

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 1036 تاريخ : 30 / 4 / 1393 ساعت: 1:17

 ریاست محترم اداره ورزش و جوانان شهرستان چالوس

جناب سلیمان ضوی 

در مراسم حمل مشعل بازیهای صلح و دوستی در شهرستان چالوس دیده میشود

 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 378 تاريخ : 30 / 4 / 1393 ساعت: 1:02

امیر حسین قلیزاه

وی متولد و ساکن شهرستان چالوس بوده و مدت یک سال است که به نام تیم کندوان رکاب زده ودر یک مسابقه قهرمانی استان در ساری شرکت نموده و در مسابقات لیگ برتر ایران مرحله دوم در شهرستان رشت شرکت نموده و از قد و قواره بالایی برخوردار میباشد که در صورت انجام دادن مستمر تمرینات اینده خوبی پیش روی ایشان میباشد 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 320 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 13:13

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 630 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 2:33

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 407 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 2:38

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 240 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 2:42

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 244 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 2:45

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 385 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 2:50

وقتي دوچرخه، ترافيك چرا؟

خيلي خيلي شده كه وقتي توي ترافيك هاي شهري اطرافم رو يه نيگا ميندازم، مي بينم اكثر ماشين ها تك سرنشين هستن شايد بشه گفت بالاي 60 % ، حالا اگه تنها نصف اين افراد تصميم بگيرن با دوچرخه نقل مكان كنن، چه قدر توي هواي پاكيزه و حجم ترافيك و حتي سلامتي انسان ها موثر خواهد بود؟ مي خواستم از دوستان بپرسم كه چكار بايد كرد تا فرهنگ دوچرخه سواري كم كم رواج پيدا كنه؟ چطور بايد مردم رو به اين مسئله متوجه كرد كه اگه نخوان پول يه دوچرخه رو بدن سالهاي آينده ي عمرشون، بهاي اين كم تحركي رو بايد به نحو سنگين تري بپردازن؟ به نظر من بهترين كار شروع از مدرسه و دانشگاست اين كه دانشجو و دانش آموز ببينه كه استاد و معلمش با دوچرخه مياد سر كار (مثل خيلي جاهاي ديگه در دنيا) اونم از فردا ممكنه تصميم بگيره كه اين كار رو انجام بده البته موانعي هم مثل بافت نا درست خيلي خيابون هاي كشورمون و امنيت دوچرخه سوار رو هم بايد در نظر بگيريم نظر شما چيه؟

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 458 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 2:53

پرش و عبور از موانع با دوچرخه

هر مقدار هم که با احتیاط به طرف پائین در حرکت باشید باز با این حال، پرش امری اجتناب ناپذیر بوده و می بایست برای فرار از خطر، به سرعت، حالت پرش به خود گرفته و از روی موانع پرش کنید. پرش در حالت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. همانند یک سنگ در جلو راه، عبور از چاله ها، رد کردن موانع و . . . برای عبور چرخ جلو از مانع یک راه حل بسیار ساده و همشگی وجود دارد و ان بلن کردن چرخ جلو از روی زمین با دستهاست(تک چرخ ). برای بلند کردن چرخ عقب و بدنه دوچرخه، بدون وجود فیکس ها در پنجه رکاب، شما قادر به سبک کردن چرخ عقب نیستید. فیکس های رکاب، کف پای شما را به پدال ها ثابت نگه می دارند. بهترین حالت دید عمومی حدود ۱۰ متر و دید چرخ جلو ۲ متر است، اما باز این نیز مانند موارد فوق بستگی تام به نوع مسیر انتخابی شما خواهد داشت چنین دیدی کمک بسیاری به شما خواهد کرد تا حالت مناسب را نسبت به مانعی که با آن مواجه می شوید به خود بدهید. نقش کمک فنرهای متعددی که بر روی دوچرخه به منظور گرفتن شکها قرار دارد بسیار حائز اهمیت و غیر قابل انکار است، اما بهترین کمک فنر ممکن؛ بدن خود شماست که با گرفتن حالت مناسب می توانید نیروهای وارده را تا حد زیادی خنثی کند. حالت دست ها، پاها و ستون فقرات نیز بسیار مهم و حیاتی است. چهار عامل، سرعت شما را در سراشیبی ها به بالا ترین حد ممکن می رساند: ▪ اطمینان به خود از لحاظ بالا بردن نکات ایمنی فردی؛ ▪ اطمینان به دوچرخه تان از لحاظ لوازم و قطعات؛ ▪ داشتن تجربه کافی؛ ▪ حالت صحیح بدن در سرا شیبی های تند؛ فیکس های پدال نیز بسیار کمک خوبی خواهند بود چرا که بر شکهای وارده، خطر در رفتن پا از روی پدال ها وجود دارد پس در کارهای جدی از فیکس پدال استفاده کنید. ▪ توصیه: هیچ گاه اعتماد به نفس خود را از دست ندهید، هر لحظه که فکر کردید و وسوسه شدید که زمین خواهید خورد این لحظه ای است که دوچرخه، شما را به زمین خواهد زد؛ با یک حالت ستیز و قدرت و نرمی به استقبال سراشیبی ها رفته و به خود تلقین کنید که هرگز تعادل خود را از دست نمی دهید.

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 422 تاريخ : 25 / 4 / 1393 ساعت: 3:05

چگونه در سربالایی دوچرخه برانیم

 در سرابالایی ها حالت بدن باید کمی تغییر پیدا کند: ▪ بالا تنه کمی به جلو متمایل می شود. ▪ با پنجه، رکاب زده و پاشنه را به طرف پایین متمایل کنید. ▪ در سربالایی تند در جلو زین قرار گرفته و رکاب بزنید. ▪ از شاخ گاوی های فرمان استفاده کنید. ▪ از دندهای سبک تر بهره برده و سعی کنید دور پا را بالا برده و آن را در حد ثابت نگه دارید. ▪ به تنفس خود نظم و آهنگ متناسب با حرکت پاها و بدن بدهید. ● حالت ایده ال در سربالایی های تند، این چنین می باشد: با خم شدن به طرف فرمان، وزن بالا تنه را به جلو متمایل کنید. بهترین وسیله برای این امر شاخ گاوی فرمان است که از آن می توانید به نحو احسن بهره ببرید. برخلاف دوچرخه سواری بر روی سطوح هموار و جادهای آسفالت، هیچ گاه در سربالایی های خاکی از روی زین بلند نشوید چرا که این عمل وزن را از روی چرخ عقب برداشته و باعث خلاص چرخیدن چرخ عقب می شود. پیست شما کوهستان و جاده های خاکی بوده و دوچرخه سواری در چنین شرایطی، نیاز به تکنیک های خاص خود را دارد که حتماً باید آنها را رعایت کنید. ۲) حرکت در سرازیری ها: در سراشیبی ها یک اصل عمده را هیچ گاه فراموش نکنید و آن این که تحت هیچ شرایطی نگذارید چرخ عقب دوچرخه شما بلند شود و این میسر نیست مگر با داشتن تجربه و دانش کافی. یکی از پارامترهای مهم و بسیار اساسی که می تواند سرعت شما را در سراشیبی ها به بالا ترین حد ممکن برساند اعتماد به نفس شماست. چه در مورد خود و چه در مورد دوچرخه تان، تا سر حد امکان با رعایت نکات ایمنی از قبیل داشتن یک کاسکت خوب و استاندارد، دستکش مناسب، زانو بند، ساق بند، کتف بند، می توان تا حد زیادی از بروز حوادث جلوگیری کرد. با دارا بودن وسایل فردی فوق همواره باید این یقین را داشته باشید که اگر کنترل دوچرخه را از دست دادید و به زمین اصابت کردید، هیچ آسیبی شما نخواهد رسید. این اطمینان درونی تنها یکی از عوامل مهم برای دست یافتن به سرعت های بالا نیست. عامل دوم و مهم تر یک دوچرخه استاندارد و مناسب است. شما همان طور که با رعایت نکات فوق در مورد خود اطمینان پیدا می کنید باید در مورد دوچرخه تان هم اطمینان کامل را داشته باشید تا در هر زمان که اراده کردید، ترمز کنید و یا بتوانید بدون دغدغه خاطر مانور بدهید. نکته بعدی که حائز اهمیت است، داشتن یک حالت ایده آل بدن در سراشیبی هاست که به دلیل جاذبه زمین و زاویه شیب های تند شما ناخودآگاه به طرف جلو متمایل می شوید و این امر سبب وارد آمدن وزن بدن بر چرخ جلو و تمایل مرکز ثقل به طرف جلو، و در نتیجه باعث از دست دادن کنترل دوچرخه و بالطبع بلند شدن چرخ عقب و از دست دادن کنترل دو چرخه می شود. دو حالت کلی برای گرفتن فرم مناسب در سراشیبی های تند یعنی سراشیبی های سنگلاخ و ناهموار و سراشیبی های هموار و با شیب تند وجود دارد. در سراشیبی های ناهموار و سنگلاخ هیچ گاه بر روی زین ننشینید پس بهترین حالت این است که میله زین را از حد معمول کمی پائین تر بیاورید تا فاصله ای میان زین و نشیمن گاه ایجاد شود سپس روی پدال ها بایستید. نشیمن گاه را از زین عقب تر قرار دهید، زانوها را کمی خم کنید و با کشاله ران، زین را در بر بگیرید. این حالت باعث می شود تا: ۱- مرکز ثقل شما به عقب متمایل شود.

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 391 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 3:10

چگونه در سراشیبی دوچرخه برانیم

 در سراشیبی ها یک اصل عمده را هیچ گاه فراموش نکنید و آن این که تحت هیچ شرایطی نگذارید چرخ عقب دوچرخه شما بلند شود و این میسر نیست مگر با داشتن تجربه و دانش کافی. یکی از پارامترهای مهم و بسیار اساسی که می تواند سرعت شما را در سراشیبی ها به بالا ترین حد ممکن برساند اعتماد به نفس شماست. چه در مورد خود و چه در مورد دوچرخه تان، تا سر حد امکان با رعایت نکات ایمنی از قبیل داشتن یک کاسکت خوب و استاندارد، دستکش مناسب، زانو بند، ساق بند، کتف بند، می توان تا حد زیادی از بروز حوادث جلوگیری کرد. با دارا بودن وسایل فردی فوق همواره باید این یقین را داشته باشید که اگر کنترل دوچرخه را از دست دادید و به زمین اصابت کردید، هیچ آسیبی شما نخواهد رسید. این اطمینان درونی تنها یکی از عوامل مهم برای دست یافتن به سرعت های بالا نیست. عامل دوم و مهم تر یک دوچرخه استاندارد و مناسب است. شما همان طور که با رعایت نکات فوق در مورد خود اطمینان پیدا می کنید باید در مورد دوچرخه تان هم اطمینان کامل را داشته باشید تا در هر زمان که اراده کردید، ترمز کنید و یا بتوانید بدون دغدغه خاطر مانور بدهید. نکته بعدی که حائز اهمیت است، داشتن یک حالت ایده آل بدن در سراشیبی هاست که به دلیل جاذبه زمین و زاویه شیب های تند شما ناخودآگاه به طرف جلو متمایل می شوید و این امر سبب وارد آمدن وزن بدن بر چرخ جلو و تمایل مرکز ثقل به طرف جلو، و در نتیجه باعث از دست دادن کنترل دوچرخه و بالطبع بلند شدن چرخ عقب و از دست دادن کنترل دو چرخه می شود. دو حالت کلی برای گرفتن فرم مناسب در سراشیبی های تند یعنی سراشیبی های سنگلاخ و ناهموار و سراشیبی های هموار و با شیب تند وجود دارد. در سراشیبی های ناهموار و سنگلاخ هیچ گاه بر روی زین ننشینید پس بهترین حالت این است که میله زین را از حد معمول کمی پائین تر بیاورید تا فاصله ای میان زین و نشیمن گاه ایجاد شود سپس روی پدال ها بایستید. نشیمن گاه را از زین عقب تر قرار دهید، زانوها را کمی خم کنید و با کشاله ران، زین را در بر بگیرید. این حالت باعث می شود تا: ۱- مرکز ثقل شما به عقب متمایل شود. ۲- با قسمت داخلی ران(کشاله ران) زین را در بر بگیرید، در این حالت می توانید کنترل عقب دوچرخه را در اختیار داشته باشید و به طور دائم و مستقیم بر زین فشار وارد آورید تا بر جلو تمایل پیدا نکنید. با رعایت تمامی نکات فوق و دارا بودن بهترین دوچرخه کوهستان باز هیچ دلیلی برای به خطر انداختن جانتان وجود ندارد. دارا بودن تمرکز کامل و یک دید قوی و شناخت نسبی به مسیر و قدرت مانور بالا، بسیار مهم است.

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 308 تاريخ : 25 / 4 / 1393 ساعت: 3:08

پیست دوچرخه سواری کندوان چالوس

این پیست که در ابتدای ورودی شهرستان چالوس  و از طرف دیگر به طرف کمربندی نوشهر میباشد. 

    این پیست که از گونه های درختان جنگلی فراوانی میباشد و از موانع طبیعی برخوردار است به صورت دایره میباشد و دارای سربالایی ها و سرا شیبی ها و عبور از نهر های ابی و پر از پیچ و خم های فراوانی میباشد طول این مسیر 3500 متر بوده و رکابزنان جوان ما به صورت مستمر در این پیست تمرین مینمایند و این پیست اماده برگزاری هر نوع مسابقه اعم از استانی و کشوری و لیگ برتر ایران میباشد به جرات میتوانیم بگوییم که در سطح کشور با توجه به همه مسابقاتی که ما(تیم کندوان ) رفته ایم بینظیر میباشد و اماده بازدید همگانی میباشد 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 413 تاريخ : 25 / 4 / 1393 ساعت: 3:10

حامی تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس

تیم دوچرخه سواری کندوان چالوس که عضو لیگ برتر باشگاههای ایران میباشد با حمایت و توجه خاص نماینده محترم شهرمان دکتر حاج قاسم احمدی به راه خود ادامه میدهد با توجه به عنایات خداوند و توجه خاص نماینده عزیز ما به ورزش این شهر بخصوص ورزش دوچرخه سواری ما ورزشکاران و اعضای هییت دوچرخه سواری و تیم کندوان چالوس از کمک ها و توجه خاص این نماینده هرچه سریعتر به راه خود ادامه میدهیم و از تمامی موانع و مشکلات با کمک و توجه خاص ایشان گذر میکنیم. 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 607 تاريخ : 30 / 4 / 1393 ساعت: 0:54

اطلاعیه

تیم دوچرخه سواری کندوان تنها نماینده مازندران در لیگ برتر باشگاه های ایران ( کوهستان) جهت ادامه حضور خود در لیگ برتر نیاز به اسپانسر و کمک همه ی هم استانی های گرامی را داریم جهت کمک با شماره ذیل تماس بگیرید 09112930251 منتظر تماس شما هستیم 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 917 تاريخ : 20 / 4 / 1393 ساعت: 2:55

جواد کیا دلیری 

وی متولد طویر و ساکن چالوس بوده و مدت چهار سال است که طراح و خط دهنده تیم میباشد(مشاور تیم) ایشان چندین بار در بدترین شرایط روحی و روانی تیم را نجات داده و چندین بار هم از لحاظ مالی به فریاد تیم رسیده است انسانی والا مقام و بزرگوار و با منش عالی میباشد و همیشه ایشان در شرایط بهرانی به فریاد تیم رسیده است و ارزومندیم که همیشه حامی تیم کندوان باشد و مقداری از بار مالی و روانی این تیم را به دوش میکشیده  ادامه دهد  

از خداوند بزرگ و منان ارزوی توفیق و سلامتی ایشان را داریم 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 315 تاريخ : 20 / 4 / 1393 ساعت: 2:44

امید علینژاد 

وی متولد و ساکن چالوس 

شغلش متخصص در تعمیر انواع دوچرخه و به عنوان تکنسین دوچرخه در تیم کندوان فعالیت مینماید او چندین بار در مسابقات شهرستان کمک های زیادی به تیم نموده و تمامی دوچرخه سواران تیم کندوان جهت تعمیر و تعویض  و کلیه کارهای دوچرخه را ایشان انجام میدهد و ایشان فروشگاه دوچرخه نیز داشته و در خرید دوچرخه های حرفه ای نیز با تیم همکاری مینماید و در این شهر تنها تعمیر کار دوچرخه میباشد که سر رشته از دوچرخه حرفه ای را دارا میباشد و تیم کندوان از وجود این بزرگوار به خود میبالد و جا دارد از پدر ایشان  محسن علینژادکه نام فروشگاه دوچرخه محسن  نیز میباشد  که خود از تعمیر کاران دوچرخه گذشته میباشد تقدیر و تشکر نماییم و خواهان این هستیم که بتوانیم به نام فروشگاه محسن در اینده نزدیک مسابقه دوچرخه سواری برگزار نماییم و ارزوی  سلامتی خودش و پدر بزرگوارش را که چهره سرشناس شهر میباشد از درگاه خداوند متعال خواهانیم

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 544 تاريخ : 20 / 4 / 1393 ساعت: 2:37

فردین دلفان اذری

وی متولد کلاردشت ساکن چالوس 1345 یکی از افراد متشخص و سرشناس شهرستان چالوس بوده و مدت چهار سال است که با هییت دوچرخه سواری و باشگاه کندوان همکاری دارد و ایشان به عنوان مسول جذب اسپانسر تیم بوده و جدیدا به عنوان سرپرست تیم کندوان منسوب شده است و ایشان با تمام مسولین شهر ارتباط مستقیم داشته و یکی از بازاریان شناخته شده میباشد و یک بار به یادبود پدر مرحومش مسابقه هم برگزار شده که تمامی هزینه مسابقه را پرداخت نمود و در تمامی مسابقات لیگ تیم کندوان را کمک های فراوانی نموده 

پدر ایشان یک فرد خیر و با نفوذ و ورزش دوست بوده و ما از ایشان باز تقاضای یک مسابقه به یادبود زنده یاد پدر بزرگوارش میباشیم 

 و فردین دلفان اذری خود ورزشکار بوده و فرد خیری نیز میباشد و در سال به بسیار ی از مردم نیازمند کمک مالی مینماید از خداوند ارزوی شادی روح بزرگوار پدرشان میباشیم و ارزوی توفیق ایشان را نیز داریم

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 413 تاريخ : 20 / 4 / 1393 ساعت: 2:23

سعید غفاری 

وی متولد کلاردشت و ساکن چالوس میباشد و یکی از با نظم ترین فرد تیم دوچرخه سواری بوده و انسانی با وقار و خوش اخلاق میباشد و چندین بار در مسابقات شهرستانی و استانی شرکت نموده و همینطور در مسابقات لیگ ایران هم حظور داشته و اکنون در خدمت مقدس سربازی مشغول بوده و تیم کندوان پس از اتمام سربازی اش باز قصد به کار گیری این دوچرخه سوار در تیم را میباشد 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 330 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 3:12

تجلی نفر اول  مسابقه

وی متولد و ساکن چالوس و در حال حاضر در رده جوانان میباشد و دو سال برای تیم کندوان در رده نوجوانان رکاب زده و عناوین مختلف قهرمانی را دارا میباشد ایشان استعداد خوبی در زمینه دوچرخه کوهستان را دارا میباشد و از خانواده گرامی ایشان تقاضا مندیم که که دوباره به تیم کندوان بپیوندد و ما ارزوی دیدار و حضور ایشان در تیم هستیم چون اینده خوبی پیش و روی ایشان میباشد 

تیم دوچرخه سواری کندوان...
ما را در سایت تیم دوچرخه سواری کندوان دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : مدیر تیم: سیدحسین هاشمی kandevan بازدید : 312 تاريخ : 29 / 4 / 1393 ساعت: 3:15

خبرنامه